Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące zakupów w naszym sklepie internetowym, Twojego zamówienia, możliwości płatności i wiele innych.
Chętnie odpowiemy na wszelkie Państwa pytania. W każdej chwili możecie Państwo skontaktować się z nami po prostu odpowiadając na potwierdzenie zamówienia przesłane z Horze. Jesteśmy również dostępni dla Państwa od poniedziałku do piątku na czacie i telefonie.
Kontakt
+48 22 307 26 59
Poniedziałek, Wtorek, Środa
9:00 - 14:00
Czwartek, Piątek
11:00 - 13:00
Informujemy, że usługa wymiany i haftowania jest obecnie nieaktywna. Jeśli chcesz zmienić rozmiar produktu, najprostszym i najszybszym sposobem jest zwrot oryginalnego produktu w celu uzyskania zwrotu pieniędzy i ponowne zamówienie przedmiotu w innym rozmiarze. Jeśli Twoje oryginalne zamówienie zawierało cenę promocyjną, nasz zespół obsługi klienta chętnie Ci w tym pomoże.