Obsługa klienta

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące zakupów w naszym sklepie internetowym, Twojego zamówienia, możliwości płatności i wiele innych.

Jak możemy ci pomóc?

Chętnie odpowiemy na wszelkie Państwa pytania. W każdej chwili możecie Państwo skontaktować się z nami po prostu odpowiadając na potwierdzenie zamówienia przesłane z Horze. Jesteśmy również dostępni dla Państwa od poniedziałku do piątku na czacie i telefonie.

Kontakt

+48 22 307 26 59

Poniedziałek, Wtorek, Środa

9:00 - 14:00

Czwartek, Piątek

11:00 - 13:00

Informujemy, że usługa wymiany i haftowania jest obecnie nieaktywna. Jeśli chcesz zmienić rozmiar produktu, najprostszym i najszybszym sposobem jest zwrot oryginalnego produktu w celu uzyskania zwrotu pieniędzy i ponowne zamówienie przedmiotu w innym rozmiarze. Jeśli Twoje oryginalne zamówienie zawierało cenę promocyjną, nasz zespół obsługi klienta chętnie Ci w tym pomoże.