Polityka zwrotów

Zwroty

W przypadku zamówień złożonych między 25 listopada 2024 r. a 16 grudnia 2024 r. dobrowolnie wydłużamy okres zwrotu do 60 dni.

Jeśli w jakikolwiek sposób nie jesteś zadowolony z produktu, Horze daje ci 30 dni na zwrot produktu. 

Należy jednak pamiętać, że Horze nie jest w stanie zapewnić zwrotu pieniędzy za przedmioty, które wydają się być zabrudzone lub uszkodzone w jakikolwiek sposób. Ponadto nie można dokonać zwrotu przedmiotów ze spersonalizowanym haftem. Wymiana darmowych przedmiotów lub produktów bonusowych jest niemożliwa. Jeśli taki produkt zostanie zwrócony, nie otrzymasz za niego żadnej rekompensaty pieniężnej ani materialnej.

 

Jak zwrócić produkt:

Uwaga: Za niektóre produkty nie zwracamy pieniędzy z powodu higieny i przepisów bezpieczeństwa. Nie przyjmujemy zwrotów bielizny, chyba że zostanie odesłana nieotwarta w oryginalnym opakowaniu.

WYMIANA: Jeśli musisz zmienić rozmiar swojego produktu, najłatwiejszym i najszybszym sposobem będzie zwrócenie oryginalnego produktu w celu zwrotu pieniędzy i ponowne zamówienie produktu w innym rozmiarze. Jeśli oryginalne zamówienie było w obniżonej cenie, nasz dział obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci w tym temacie.

ZWROTY: Możesz zwrócić dowolny produkt, o ile jest w tym samym stanie i opakowaniu, w jakim został do Ciebie wysłany. 

1. Zaloguj się do swojego konta klienta.

2. Kliknij "Moje zamówienia" --> "Więcej szczegółów"

3. Kliknij "Zwróć przedmiot" u dołu strony.

4. Wybierz przedmiot, który chcesz zwrócić i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Horze zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty za zwrot w wysokości 10 złotych za zamówienie. Opłata za zwrot zostanie automatycznie odliczona od kwoty zwrotu.

Zwroty bez konta klienta:

Jeśli złożyłeś zamówienie jako gość, możesz zarejestrować swój zwrot online, używając numeru zamówienia i adresu e-mail w zakładce: "Zwróć zamówienie"

 

Zwroty pieniędzy

Prawo do otrzymania zwrotu jest ważne w przypadku stwierdzenia, że produkty zostały uszkodzone, wadliwe lub były niekompletne w momencie dostawy. Zastrzegamy sobie prawo do niewielkich różnic w kolorach i detalach produktu. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące tych różnic (włączając zamówienia haftów), zalecamy skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta przed złożeniem zwrotu. Niewielkie różnice w detalach produktu i niewielkie zmiany kolorów nie uzasadniają reklamacji.

Jakość produktu w stosunku do zapłaconej ceny przyczyni się do ustalenia, czy zużyty produkt kwalifikuje się do zwrotu.

Aby otrzymać zwrot pieniędzy, wyślij produkt do Horze oraz wypełnij formularz zwrotny na stronie: https://www.horze.pl/znajdz-zamowienie . Ważne jest abyś dostarczył nam wystarczających informacji o powodach zwrotu produktu.

Należy spodziewać się 2-3 tygodni zanim Horze przetworzy Twoją prośbę i zwróci Ci pieniądze.

Utracone zwroty lub wymiany oraz nieodebrane zamówienia

Pamiętaj, że jeśli paczka zwrotna lub wymienna zaginie w drodze do Horze, otrzymasz rekompensatę tylko wtedy, gdy posiadasz numer przesyłki.

Jeśli nie odbierzesz zamówienia na hafty i zostanie ono zwrócone do Horze, skontaktujemy się z Tobą przez e-mail lub numer telefonu. Masz prawo do ponownego wysłania produktów. Jeśli Horze nie będzie w stanie skontaktować się z Tobą w ciągu 14 dni, otrzymasz fakturę za przedmiot oraz koszty zwrotu i zarządzania. Przedmiot zostanie usunięty.

3 za 2

Jeśli produkt objęty promocją 3 za 2 zostanie zwrócony, rabat promocyjny nie będzie już obowiązywał. Cena darmowego produktu zostanie odjęta od kwoty zwrotu.