OSTATECZNA WYPRZEDAŻ! Rabaty do 60% *
Zacznij oszczędzać

Polityka zwrotów

Zwroty i Wymiany

Jeśli w jakikolwiek sposób nie jesteś zadowolony z produktu, Horze daje ci 30 dni na zwrot lub wymianę produktu. Należy jednak pamiętać, że Horze nie jest w stanie zapewnić zwrotu pieniędzy za przedmioty, które wydają się być zabrudzone lub uszkodzone w jakikolwiek sposób. Ponadto nie można uzyskać zwrotu, ani wymiany na przedmioty, które były zamówione z haftem. Wymiana darmowych przedmiotów lub produktów bonusowych jest niemożliwa. Jeśli taki produkt zostanie zwrócony, nie otrzymasz za niego żadnej rekompensaty pieniężnej ani materialnej.

Jak zwrócić lub wymienić produkt:

  1. Darmowe zwroty i wymiany:

Paczkę bez żadnych opłat można nadać w punkcie odbioru DPD. Aby zwrócić lub wymienić przedmiot, należy starannie zapakować go w osobne pudełko lub wyściełaną kopertę pocztową wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Na paczkę należy nakleić etykietę zwrotną, która znajduje się w pudełku wraz z zamówionym produktem. Zwrot lub wymianę należy zarejestrować w systemie, który znajduje się pod tym linkiem: https://www.horze.pl/znajdz-zamowienie. Następnie należy zanieść paczkę do najbliższego punktu odbioru DPD i wręczyć ją osobie z obsługi. 

Wyszukiwarka najbliższych Punktów DPD: https://www.dpd.com.pl/Znajdz-Punkt-DPD-Pickup

2.           Zwrot za pośrednictwem Poczty Polskiej

Przesyłkę można również nadać w placówkach Poczty Polskiej. W tym wypadku koszt zwrotu ponosi klient. Zwrot lub wymianę należy zarejestrować w systemie, który znajduje się pod tym linkiem: https://www.horze.pl/znajdz-zamowienie. Aby zwrócić lub wymienić przedmiot, należy starannie zapakować go w osobne pudełko lub wyściełaną kopertę pocztową i wysłać wraz z wypełnionym formularzem zwrotu na adres:

Horze International GmbH (RETURN) Dwarsdiep 12-15  

9521 CH Nieuw Buinen Nederland.

Uwaga: Za niektóre produkty nie zwracamy pieniędzy z powodu higieny i przepisów bezpieczeństwa. Nie przyjmujemy zwrotów bielizny, chyba że zostanie odesłana nieotwarta w oryginalnym opakowaniu.

WYMIANA: Produkt można wymienić tylko na inny rozmiar, nie można wymienić go na inny kolor lub na inny produkt. Jeśli Horze nie będzie w stanie zapewnić wymaganego rozmiaru, skontaktujemy się z Tobą i zaoferujemy inny rozmiar lub zwrot pieniędzy. Przy wymianie podaj dokładnie jakiego rozmiaru potrzebujesz. Horze pokryje koszty wysyłki zwrotnej i wyśle Ci zamiennik bezpłatnie, raz na zamówienie. Jeśli poprosisz o kolejne wymiany, wtedy Horze wliczy koszty za wysyłkę. Należy spodziewać się 2-3 tygodni zanim Horze sprawdzi Twój zwrot i wyśle zamiennik.

ZWROTY: Możesz zwrócić dowolny produkt, o ile jest w tym samym stanie i opakowaniu, w jakim został do Ciebie wysłany. Horze pokryje koszty wysyłki zwrotnej za pośrednictwem DPD. Jeśli chcesz, aby zwrócone pieniądze zostały przelane bezpośrednio na twoje konto bankowe, podaj nam swój międzynarodowy numer konta bankowego IBAN i kod SWIFT swojego banku. Należy spodziewać się 2-3 tygodni zanim Horze przetworzy Twoją prośbę i zwróci Ci pieniądze.

Zwroty pieniędzy

Prawo do otrzymania zwrotu jest ważne w przypadku stwierdzenia, że produkty zostały uszkodzone, wadliwe lub były niekompletne w momencie dostawy. Zastrzegamy sobie prawo do niewielkich różnic w kolorach i detalach produktu. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące tych różnic (włączając zamówienia haftów), zalecamy skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta przed złożeniem zwrotu. Niewielkie różnice w detalach produktu i niewielkie zmiany kolorów nie uzasadniają reklamacji.

Jakość produktu w stosunku do zapłaconej ceny przyczyni się do ustalenia, czy zużyty produkt kwalifikuje się do zwrotu.

Aby otrzymać zwrot pieniędzy, wyślij produkt do Horze wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Ważne jest, abyś dostarczył nam wystarczających informacji o powodach zwrotu produktu, ile zapłaciłeś za wysyłkę i czy wolisz odszkodowanie poprzez wymianę lub zwrot pieniędzy. Otrzymasz również odszkodowanie za koszty wysyłki zwrotnej, jeśli wina leży po stronie Horze.

Należy spodziewać się 2-3 tygodni zanim Horze przetworzy Twoją prośbę i zwróci Ci pieniądze lub wymieni produkt.

Utracone zwroty lub wymiany oraz nieodebrane zamówienia

Pamiętaj, że jeśli paczka zwrotna lub wymienna zaginie w drodze do Horze, otrzymasz rekompensatę tylko wtedy, gdy posiadasz numer przesyłki.

Jeśli nie odbierzesz zamówienia na hafty i zostanie ono zwrócone do Horze, skontaktujemy się z Tobą przez e-mail lub numer telefonu. Masz prawo do ponownego wysłania produktów. Jeśli Horze nie będzie w stanie skontaktować się z Tobą w ciągu 14 dni, otrzymasz fakturę za przedmiot oraz koszty zwrotu i zarządzania. Przedmiot zostanie usunięty.

3 za 2

Jeśli produkt objęty promocją 3 za 2 zostanie zwrócony, rabat promocyjny nie będzie już obowiązywał. Cena darmowego produktu zostanie odjęta od kwoty zwrotu.