Obsługa klienta

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące zakupów w naszym sklepie internetowym, Twojego zamówienia, możliwości płatności i wiele innych. 

 

Gdzie jest moja przesyłka?  

 >> Sprawdź tutaj swój status przesyłki <<

 

Jak możemy ci pomóc?  

Chętnie odpowiemy na wszelkie Państwa pytania. W każdej chwili możecie Państwo skontaktować się z nami po prostu odpowiadając na potwierdzenie zamówienia przesłane z Horze. Jesteśmy również dostępni dla Państwa od poniedziałku do piątku na czacie i telefonie. 

Uwaga! Ze względu na zmianę systemu mogą wystąpić opóźnienia w realizacji i dostawie zamówienia/zwrotu. Postaramy się jak najszybciej zająć każdą sprawą. W sekcji „Gdzie jest moja paczka?” w każdej chwili możesz samodzielnie śledzić status dostawy. Dziękujemy za zrozumienie!

Rejestracja zwrotów jest tymczasowo niedostępna z powodu zmian technicznych. Przepraszamy za niedogodności.

Godziny otwarcia
Poniedziałek, Wtorek, Środa: 9:00 - 14:00
Czwartek, Piątek: 11:00 – 13:00

Wyślij nam maila tutaj!
Telefon:  +48 223 072 659
Chat: dostępny w godzinach otwarcia