Obsługa klienta

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania dotyczące zakupów w naszym sklepie internetowym, Twojego zamówienia, możliwości płatności i wiele innych.

Jak możemy ci pomóc?

Chętnie odpowiemy na wszelkie Państwa pytania. W każdej chwili możecie Państwo skontaktować się z nami po prostu odpowiadając na potwierdzenie zamówienia przesłane z Horze. Jesteśmy również dostępni dla Państwa od poniedziałku do piątku na czacie i telefonie.

Kontakt

+48 33 487 10 05

Poniedziałek, Wtorek, Środa

9:00 - 14:00

Czwartek, Piątek

11:00 - 13:00

Szanowny kliencie, w dniach 3-9.7.2023 infolinia będzie nieczynna. Prosimy o wysyłanie wiadomości na adres: obslugaklienta@horze.pl . Będziemy odpowiadać w miarę naszych możliwości. Za utrudnienia przepraszamy.

 

Informujemy, że usługa wymiany i haftowania jest obecnie nieaktywna. Jeśli chcesz zmienić rozmiar produktu, najprostszym i najszybszym sposobem jest zwrot oryginalnego produktu w celu uzyskania zwrotu pieniędzy i ponowne zamówienie przedmiotu w innym rozmiarze. Jeśli Twoje oryginalne zamówienie zawierało cenę promocyjną, nasz zespół obsługi klienta chętnie Ci w tym pomoże.