Zaoszczędź 12% na wszystkich oficerkach i bryczesach Horze & B Vertigo!
Zacznij oszczędzać

Często Zadawane Pytania

Kliknij tutaj, aby śledzić swoje zamówienie..

Niestety, obecnie nie oferujemy kart podarunkowych.

Niestety nie. Zostaną one potraktowane jako dwa osobne zamówienia.
Produkty zamówione online można wymienić lub zwrócić tylko poprzez sklep internetowy. Prosimy o skorzystanie z arkusza zwrotu/wymiany otrzymanego wraz z zamówieniem. Jeżeli go brakuje kliknij tutaj, aby skontaktować się z obsługą klienta.
Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Zwykle kompletujemy Twoje zamówienie i wysyłamy z naszego magazynu w ciągu 24 godzin. Gdy je wyślemy, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem paczki do śledzenia. Nasza firma kurierska dostarczy zamówienie do twojego domu.

Jeśli chcesz zwrócić zamówienie lub wymienić produkt, skorzystaj z arkusza zwrotnego i odeślij produkt do nas.

Upewnij się, że arkusz zwrotny jest poprawnie wypełniony, oraz że wysyłasz zwrot na adres podany na arkuszu zwrotnym.

Gdy wysyłasz zwrot poproś o numer przesyłki do śledzenia.

Kiedy zwrócisz nam swoje zamówienie, zwykle zajmie nam to 2-3 tygodnie, zanim je w pełni sprawdzimy. Skontaktuj się z obsługą klienta, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotu..

Radzimy zachować numer przesyłki do śledzenia Twojego zwrotu na wypadek zaginięcia paczki. Utracone paczki zwracamy tylko na podstawie numeru przesyłki.

Jeśli zapłaciłeś/aś kartą kredytową, zwrócimy pieniądze z powrotem na kartę. W przypadku innych metod płatności potrzebujemy informacji o Twoim koncie bankowym, na który zwrócimy Ci pieniądze.
Jest to bardzo niefortunne, ale czasem się zdarza. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania pomocy.
Przeciętny czas dostawy to 2-3 dni roboczych. W przypadku produktów zamówionych z haftem dodajemy zwykle 2-4 dodatkowe dni. Mamy również produkty marek takich jak Bucas, Sprenger, Back On Track. W przypadku niektórych z tych marek czas dostawy jest dłuższy o kilka dni, a dodatkowy czas dostawy jest pokazany na stronie produktu.
Przy większości produktów znajduje się tabela rozmiarów. Link do tej tabeli znajdziesz na stronie produktu. Jeśli nadal nie masz pewności, zadzwoń do nas.

1. Najpierw znajdź produkty, które chcesz zamówić. Użyj nawigacji, aby przejść do właściwej kategorii.

2. Gdy znajdziesz pożądaną kategorię, możesz wejść w produkt, który chcesz obejrzeć.

3. Na stronie produktu wyświetlana jest nazwa produktu, opis, cena i zdjęcia w każdym kolorze. Znajdziesz tam także link do tabeli rozmiarów. Wybierz pożądany kolor oraz rozmiar i kliknij "Dodaj do koszyka".

4. Po kliknięciu przycisku "Dodaj do koszyka", pojawi się małe okienko z informacją o tym, co dodałeś/aś do koszyka. W tym okienku możesz także wybrać, czy chcesz kontynuować zakupy, czy przejść do kasy. Jeśli chcesz kupić więcej produktów, kliknij "Kontynuuj zakupy". Jeśli chcesz dokonać zakupu, kliknij "Przejdź do kasy".

5. W kasie wprowadź swoje imię, adres i wybierz preferowaną metodę płatności oraz sposób dostawy. Po prawidłowym wypełnieniu kliknij przycisk "Potwierdź zamówienie" na dole strony. Po zrealizowaniu zamówienia zobaczysz potwierdzenie, które wyślemy także na Twój adres e-mail.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć metody płatności.
W każdym newsletterze znajduje się link "Zrezygnuj z newslettera" w prawym dolnym rogu. Kliknij link, aby anulować subskrypcję. Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem rezygnacji z subskrypcji.