Często zadawane pytania na Horze.pl

Często zadawane pytania dotyczące płatności:

Często zadawane pytania dotyczące składania zamówienia:

  1. Najpierw musisz znaleźć produkty, które chcesz zamówić. Użyj nawigacji, aby przejść do właściwej kategorii.
  2. Gdy znajdziesz się we właściwej kategorii, kliknij produkt, który chcesz obejrzeć na dedykowanej dla niego podstronie.
  3. Na stronie produktu wyświetlana jest nazwa, opis, cena i zdjęcia produktu dla każdego koloru. Znajdziesz na niej także link do przewodnika po rozmiarach. Wybierz preferowany kolor i rozmiar i kliknij Dodaj do koszyka..
  4. Po kliknięciu przycisku Dodaj do koszyka pojawi się mini okienko z informacją o tym, co dodałeś do koszyka. W wyskakującym okienku możesz także wybrać, czy chcesz kontynuować zakupy, czy przejść do kasy. Jeśli chcesz kupić więcej produktów, kliknij "Kontynuuj zakupy". Jeśli chcesz dokonać zakupu i kupić produkt, kliknij "Przejdź do kasy".
  5. W kasie musisz podać swoje imię i nazwisko, adres oraz preferowaną metodę płatności i metodę wysyłki. Po ich prawidłowym wypełnieniu kliknij przycisk "Potwierdź" u dołu strony. Zrealizowałeś już swoje zamówienie, zobaczysz potwierdzenie zamówienia i otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
Czasami oferty i rabaty dostępne są tylko w sklepie online, ale zazwyczaj produkty sprzedawane są po tej samej cenie w Internecie i sklepach stacjonarnych.
Niestety nie. Będą one traktowane jako dwa osobne zamówienia.
Kod rabatowy można wpisać w dedykowanym polu w kasie. Niektórych kodów rabatowych nie można łączyć z innymi zniżkami.
Skontaktuj się z nami pod adresem obslugaklienta@horze.pl, a my postaramy się zastosować go do Twojego zamówienia.
Tak, można wybrać inny adres dostawy. Po prostu dodaj preferowany adres dostawy w dedykowanym polu w koszyku.
Na stronie horze.pl przesyłki dostarczane są tylko na terenie Polski. Kliknij flagę w stopce, aby zobaczyć, do jakich innych krajów dostarczamy.
W niektórych przypadkach istnieje możliwość zmiany zamówienia po jego złożeniu. Pamiętaj, że nie możemy dodawać produktów ani zmieniać produktów, które dodają się do sumy zamówienia. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem obslugaklienta@horze.pl . UWAGA: Staramy się spakować wszystkie zamówienia tak szybko, jak to możliwe, dlatego zalecamy jak najszybszy kontakt z obsługą klienta.
Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, nadal możemy zmienić adres dostawy. Skontaktuj się z obsługą klienta pod adresem obslugaklienta@horze.pl UWAGA: Staramy się spakować wszystkie zamówienia tak szybko, jak to możliwe, dlatego zalecamy skontaktowanie się z obsługą klienta w najbliższym możliwym terminie.
Na większości produktów znajduje się przewodnik po rozmiarach. Link do przewodnika po rozmiarach znajdziesz na stronie produktu. Jeśli nadal nie masz pewności, skontaktuj się z nami.

Często zadawane pytania dotyczące dostawy:

To zależy od tego, kiedy złożysz zamówienie i jakie produkty masz w koszyku. Szacowany termin dostawy jest zawsze wyświetlany w kasie i na potwierdzeniu e-mail. Wiele marek ma dłuższy czas dostawy, co sprawia, że dostawa jest nieco wolniejsza, podczas gdy produkty Horze, BVertigo, Finn-Tack i Pharmacare mogą być dostarczone bardzo szybko. Zawsze możesz także zajrzeć do naszych sklepów Horze i tam kupić swój produkt.

Normalny czas dostawy wynosi 2-5 dni roboczych.

W przypadku produktów z haftem czas dostawy wynosi 4-7 dni roboczych.

W przypadku produktów, których nie posiadamy w magazynie, czas dostawy szacowany jest na 4-10 dni roboczych. Więcej informacji można znaleźć na stronie produktu.

Powinieneś otrzymać wiadomość e-mail z kodem śledzenia. Kliknij link w otrzymanym mailu, aby uzyskać aktualne informacje o śledzeniu.
Gdy złożysz zamówienie w naszym sklepie internetowym, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Zaczniemy pakować zamówienie, a następnie wyślemy je z naszego magazynu w ciągu 24 godzin. Jeśli zamówienie obejmuje produkty o dłuższym czasie dostawy, najpierw poczekamy, aż te produkty dotrą do naszego magazynu. Wydłużony czas dostawy jest pokazany na każdej stronie produktu. Otrzymasz również informację o przewidywanej dacie dostawy w potwierdzeniu zamówienia.

Często zadawane pytania dotyczące zwrotów:

  • Jeśli chcesz zwrócić zamówienie lub wymienić produkt, zaloguj się tutaj, podając numer zamówienia i adres e-mail, aby zarejestrować zwrot: https://www.horze.pl/znajdz-zamowienie
  • Użyj etykiety zwrotnej zawartej w paczce i naklej ją na pudełko. Następnie nadaj przesyłkę w punkcie odbioru DPD. Jeżeli nie miałeś załączonej etykiety do przesyłki to otrzymasz ją na swój adres mailowy i będziesz mógł ją nadać bezpłatnie w Urzędzie Pocztowym.

Gdy zwracasz nam swoje zamówienie, jego pełne przetworzenie zajmuje zwykle 2-3 tygodnie. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu, skontaktuj się z obsługą klienta.

Radzimy mieć przygotowyny dowód śledzenia Twojego zwrotu, aby móc go śledzić w przypadku zagubionych paczek. Zwrócimy środki za zagubione paczki jedynie na podstawie kodu śledzenia.

Produkty zamówione przez Internet można zwrócić tylko w sklepie internetowym.
Pieniądze zostaną zwrócone przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto do zakupu.
Jest to bardzo niefortunne, ale czasami może się zdarzyć. Jeśli paczka jest uszkodzona na zewnątrz, nie podpisuj się pod jej dowodem odbioru. Skontaktuj się z obsługą klienta. Miej przygotowane zdjęcia i opisem uszkodzenia.

Często zadawane pytania dotyczące kart podarunkowych:

Wyszukaj kartę podarunkową w polu wyszukiwania lub przejdź bezpośrednio do https://www.horze.pl/horze-product-catalog/karta-podarunkowa-horze/98000.html. Tutaj możesz wybrać kwotę i dodać ją do swojego koszyka. Pamiętaj, że nie możesz kupić karty podarunkowej razem z innymi produktami.
Po przejściu do koszyka możesz dodać numer karty podarunkowej zaraz po podglądzie produktu.
Możesz dodać nieograniczoną liczbę kart upominkowych do jednego zamówienia.
Jeśli dodasz kartę podarunkową jako płatność za zamówienie, wykorzystamy wszystkie pieniądze dostępne na tej karcie podarunkowej. Jeśli kwota zamówienia jest wyższa niż dostępne saldo karty upominkowej, możesz zapłacić pozostałą kwotę za pomocą naszych zwykłych metod płatności.
Jeśli zwrócisz przedmioty opłacone kartą podarunkową, zwrócimy pieniądze na kartę podarunkową. Po otrzymaniu zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail ze szczegółami karty podarunkowej.
Możesz skorzystać z karty podarunkowej na horze.pl oraz w naszych sklepach stacjonarnych Horze. Karty podarunkowej zakupionej na horze.pl nie można używać w żadnym innym naszym sklepie internetowym.
Tak - skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta przez e-mail obslugaklienta@horze.pl. Podaj swoje imię i nazwisko oraz numer karty podarunkowej. Jeśli zgubiłeś numer karty upominkowej, podaj swój adres e-mail użyty do zakupu karty upominkowej lub numer zamówienia sprzedaży podany w potwierdzeniu zamówienia.
Niestety nie można zapłacić za kartę podarunkową kuponem rabatowym.

Często zadawane pytania dotyczące innych tematów:

Kliknij tutaj, aby zobaczyć przegląd wszystkich naszych sklepów i detalistów Horze.
W każdym newsletterze znajduje się link „UNSUBSCRIBE” w prawym dolnym rogu e-maila. Kliknij link, aby anulować subskrypcję. Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem rezygnacji z subskrypcji.

Jak możemy ci pomóc?

Chętnie odpowiemy na wszelkie Państwa pytania. W każdej chwili możecie Państwo skontaktować się z nami po prostu odpowiadając na potwierdzenie zamówienia przesłane z Horze. Jesteśmy również dostępni dla Państwa od poniedziałku do piątku na czacie i telefonie.

Kontakt

+48 22 307 26 59

Poniedziałek, Wtorek, Środa

9:00 - 14:00

Czwartek, Piątek

11:00 - 13:00

;